marți, 3 ianuarie 2017

Burgeri vegetali / Veggie burgers




Ce am folosit:
- Chifteluțe vegetale (din legume sau soia)
- Tofu afumat (Inedit)
- Salata de varză roșie (Mega Image)
- Roșie
- Castravete
- Maioneză vegetală/de post (sos de usturoi de la Olympia)
- Margarină strict vegetală (Delma)
- Condimente pentru ou


Mod de preparare:
- Se ung feliile de paine/chiflă cu puțină margarină.
- Se taie toful, roșiile și castraveții în felii, apoi se aranjează pe chiflă ingredientele în ordinea dorită.


Sfatul meu:
- Fiți creativi cu mâncarea, nu vă fie teamă să combinați elemente pe care nu sunteți obișnuiți să le combinați. Lărgiți-vă orizonturile în domeniul culinar și să încercați gusturi și texturi noi.
- Să nu ne fie teamă de condimente. Există atâtea verdețuri interesante pe planetă, iar atunci când avem șansa de a le încerca, trebuie să profităm de ea. Încercați condimente noi pe care nu le-ați mai încercat înainte, fără a pleca de la premisa „nu sunt obișnuit, deci nu o să-mi placă”.
- Când gătim fără produse animale, scopul nu este acela de a reproduce rețeta originală bine cunoscută, ci de a crea o mâncare delicioasă, care să ne placă.

________________________________


What I used:
- Veggie patties (out of vegetables or soy)
- Smoked tofu
- Red cabbage salad
- Tomato
- Cucumber
- Veggie mayo (in my case, garlic mayo sauce)
- Veggie margerine
- Egg spices

Directions:
- Butter the buns with a little bit of margerine.
- Slice the tofu, tomatoes and cucumbers into thin slices, then arrange all the ingredients on the bun in your preferred order.

My advice:
- Let's be creative with our food, let's not be afraid of combining elements that we are not used to combine. Let's expand our views in the culinary field and try new tastes and textures.
- Let's not be afraid of spices. There are so many interesting herbs on this planet and when we have the chance of trying them, we should take advantage of it. Try new spices that you have never tried before, without starting with the idea "I am not used to it, so I will not like it".
- When we cook without animal products, the purpose is not to reproduce the original well-known recipe, but to create a delicious meal that we will enjoy.

3 comentarii:

  1. Arata delicios! O sa-mi fac si eu. Dar nu am auzit niciodata de tofu afumat. Cred ca e minunat la gust!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tofu afumat găseşti cam în toate supermarketurile, iar cel de la Inedit e foarte popular. Au şi simplu, cu mărar, ardei sau chimen, dar mie cel afumat îmi place cel mai mult.

      http://www.ineditfood.ro/image/produs-carousel/uploads/produse/tofu_afumat.png

      Ștergere
  2. Tot ce este afumat este rau pentru sanatate,asa ca evitati ori faceti acest lucru in gospodarie,natural... Interesanta reteta! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Negrese la microunde

Într-un moment în care mi-era poftă de ceva dulce, dar nu aveam în casă, mi-am amintit de mug cakes făcute la microunde, aşa că a...