marți, 3 ianuarie 2017

Introducere / Introduction

Scurt și la obiect:

Pe acest blog voi posta lucruri făcute de mine, în special din domeniul artei (machiaj, desene, fotografie etc.) sau domeniul culinar (toate mâncărurile postate vor fi vegane, adică fără orice fel de produs animal, acestea fiind: carne grea, pui, pește, lactate, ouă și miere, precum și derivate ca gelatina).

Deși nu am un nivel avansat la niciuna din categorii, ele reprezintă o pasiune și le fac cu plăcere. Caut să îmi îmbunătățesc tehnica și sunt deschisă la sugestii.

Voi șterge orice comentariu de hate sau troll. Sunt binevenite comentariile care prezintă păreri, nelămuriri, sugestii, critici etc., atât timp cât denotă seriozitate, iar, în cazul criticilor, atât timp cât sunt constructive și exprimate într-o manieră civilizată.

Pentru cunoștințele mele din sfera internațională, voi încerca să traduc pe cât posibil ceea ce postez în limba engleză.


_________________________


In fewer words:

On this blog I will post things that I made, especially from the field of arts (makeup, drawings, photography etc.) or cuisine (all the foods will be vegan, meaning without any animal product, which are: heavy meats, chicken, fish, dairy, eggs and honey, as well as derivates such as gelatin).

Although I don't have an advanced level for any of the fields, they are a passion of mine and I do them with great joy. I'm interested in developing my skills and I'm open to suggestions.

I will delete any hate or troll comment. Opinion, question, suggestion and critical type comments are welcomed, as long as they show genuine interest and, in the case of critiques, as long as they are constructive and expressed in a civilized manner.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Negrese la microunde

Într-un moment în care mi-era poftă de ceva dulce, dar nu aveam în casă, mi-am amintit de mug cakes făcute la microunde, aşa că a...